Mellandagsrea på Emirates - Hello 2015

Diskussion i 'Emirates & Skywards' startad av Jacob, 5 Januari 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

Vet inte om detta postats redan, men såg precis detta.

Emirates lanserar nu en global kampanj, ”Hello 2015”, med specialpriser på resor till städer runt om i världen i både Business- och Ekonomiklass. Resorna måste bokas mellan den 26 december och den 16 januari, och göras mellan 6 januari och 30 november.

Biljetter i Businessklass från Stockholm erbjuds nu från 14 150 kr till Dubai, 18 275 kr till Bangkok, 18 430 kr till Malé respektive Colombo, och 19 090 kr till Kapstaden. Biljetter i Ekonomiklass från Stockholm finns från 3 650 kr till Dubai, 4 440 kr Bangkok, 5 690 kr till Malé, 4 790 kr till Colombo och 5 800 kr till Kapstaden. Alla priser är inklusive skatt*.

2. Aerophobia

Aerophobia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag såg den i morse och reagerade lite över att priserna känns högst normala. Kanske är jag ute och cyklar?

Gus gillar detta.
  3. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl typ 20% rabatt mot ordinarie pris - men det är ju alltid något bolag som har rea! Går ju att få BKK nedemot 12-14K ibland. Dubai 10-15k går att hitta med flera bolag under kampanjer.

4. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte direkt en wow rea....

Aerophobia gillar detta.
  5. Aerophobia

Aerophobia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vill hävda att det typ alltid (inte under peak season) går att få BKK i C för runt 14K och ibland ner mot 11K. Det är kanske min bortskämdhet som gör att jag inte hurrar över Emirates priser.

Gus gillar detta.
  6. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Emirates priser ligger normalt lite högre än andra bolag. Normalpriset till Dubai brukar ligga på 17K T&R i business class (35K i First class). Då ingår iof carservice till och från flygplatsen. Men som sagt inga jättebra priser overall men bra för att vara Emirates!

7. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kompis som bokade ARN-DXB i C innan den 26e, 2 platser för precis ca 11k/styck.

simon_says91 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!