Medlemsrecension: Round the World with Star Alliance in Business Class

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 2 Juli 2016.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

UA863_2A-800x300

BusinessClass medlemmet Leif-Olof Wallin har skrivit veckans medlemsrecension. Läs mer på vår engelska systersajt.

Se hela inlägget

2. Ystad

Ystad Medlem

Hej,
    Intressant reserapport. Jag gjorde en liknande RTW-resa med *A för några år sedan - i västervarv som du (min resa: ARN - FRA - GRU - IAH - DFW - SFO - PEK - BKK - DXB - MUC - ARN). Nu har min fru och jag bestämt oss för att göra en RTW-resa men i östervarv (CPH - VIE - DEL - BKK - HKG - PEK - HND/NRT - HNL - SFO - LAS - YYZ - CPH). Vi har köpt biljetter i business class. Nu är jag lite nyfiken på vad din biljett kostade. Ditt företag betalade naturligtvis, men du vet säkert vad den kostade.

011430121 gillar detta.
  3. Kiev

Kiev Medlem

Land:
    Norge Norge
    Jeg gjorde en tilsvarende runde i Januar : TRD-CPH-IAD-SFO-MEL-BKK-FRA-CPH-TRD.
    787-900 og A380 på langstrekk. Ca 65kNOK totalt.

011430121 gillar detta.
  4. Kiev

Kiev Medlem

Land:
    Norge Norge
    For sammenligning kjørte jeg en egenkomponert østlig variant som følger: trd-osl med SAS, osl-doh-mel med Qatar, mel-syd med Qantas, syd-nan-lax med Fiji, så lax-lgw-osl-trd med Norwegian. Hele denne runden kostet rundt 45kNOK i biz, unntatt Norwegian som var rad 1 på en Dreamliner, og faktisk helt OK.

jerixon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!