Medlemsrecension: Köpenhamn - Doha, Qatar Airways Business Class

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 29 April 2016.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

-1

BusinessClass-medlemmen HenrikAmby flög med Qatar i business class från Köpenhamn till Doha. Läs vad han tyckte om det på vår engelska systersida businessclass.co.uk.

Se hela inlägget

2. Så, gratis champagne och choklad men de ska ha två dollar för 5MB data. Hål i huvudet Qatar! Trevlig kabin dock.

3. Sten Elvin

Sten Elvin Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som en extra kommentar till Qatar: Jag flög från Stockholm via Goa till Sri Lanka i businessklass. Den mat jag önskade var slut, trots den tryckta menyn (som dessutom var svårläst; grå liten text på något ljusare bakgrund. Men den trevliga flygvärdinnan hjälpte mig.) Jag tyckte jag var värd en cognac efter detta. Slut! Tydligen bryr man sig inte om att fylla på förråden i Stockholm.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!