Medlemsrecension: En tur med den flygande bränsletanken och en oväntad tvist (Boston)

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 26 Augusti 2016.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

-1

AV Hachans Den här reserapporten kommer ge ett lite annorlunda perspektiv på Boston, och framförallt Bostons förorter. Jag kommer inte vara inne så mycket i stan - jag har sett den förr - men det finns mycket kul att se för den som har tillgång till bil och vågar sig lite utanför stan. Jag uppdaterar…

Se hela inlägget

2. Totopez

Totopez Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Go Team Valor!

3. Lullus

Lullus Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    tack för en bra beskrivning av flygningen, jag ska flyga i vår , med min 2 m långa man, som behöver bra benplats. Vet någon hur jag kan hitta en aktuell seat-map på detta plan?
    Trots att jag googlat, kollat info på denna sida och pratat med SAS, så är det ingen som känner till några detaljer.
    20 platser , 2+2, är allt jag vet, men inga mått.
    kan ngn av er hjälpa mig med mer information?

4. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flög till Boston förra helgen och konfigen är 2+2 (20platser) i Business och 3+3 (60 platser) i Go. I Business är det inga problem med att vara 2 meter och i Go (som jag aldrig rest i) så tror jag att rad 6 är bäst om man är lång det det är Emergency exit rad.

jerixon och Jakob Österberg gillar detta.
  5. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med, inga problem att vara över 2 meter i business oavsett säte.

6. Hachans

Hachans Medlem

Inga problem! :) Dock tycker jag att sätet är lite obekvämt i helt nedfäll position. Men om det beror på min längd eller att min kropp är felkonstruerad på något sätt får vara osagt! :)

7. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är sätet som är felkonstruerat! Eller i vart fall snålkonstruerat :)

8. Hachans

Hachans Medlem

Ser fram emot att få testa de nya sätena till LA i vår istället! :)

Jakob Österberg gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!