Senaste nytt

Medlemsrecension: En tur med den flygande bränsletanken och en oväntad tvist (Boston)

BusinessClass

Redaktör
AV Hachans Den här reserapporten kommer ge ett lite annorlunda perspektiv på Boston, och framförallt Bostons förorter. Jag kommer inte vara inne så mycket i stan - jag har sett den förr - men det finns mycket kul att se för den som har tillgång till bil och vågar sig lite utanför stan. Jag uppdaterar…
 

Lullus

Ny medlem
tack för en bra beskrivning av flygningen, jag ska flyga i vår , med min 2 m långa man, som behöver bra benplats. Vet någon hur jag kan hitta en aktuell seat-map på detta plan?
Trots att jag googlat, kollat info på denna sida och pratat med SAS, så är det ingen som känner till några detaljer.
20 platser , 2+2, är allt jag vet, men inga mått.
kan ngn av er hjälpa mig med mer information?
 

Ricci

Medlem
tack för en bra beskrivning av flygningen, jag ska flyga i vår , med min 2 m långa man, som behöver bra benplats. Vet någon hur jag kan hitta en aktuell seat-map på detta plan?
Trots att jag googlat, kollat info på denna sida och pratat med SAS, så är det ingen som känner till några detaljer.
20 platser , 2+2, är allt jag vet, men inga mått.
kan ngn av er hjälpa mig med mer information?
Flög till Boston förra helgen och konfigen är 2+2 (20platser) i Business och 3+3 (60 platser) i Go. I Business är det inga problem med att vara 2 meter och i Go (som jag aldrig rest i) så tror jag att rad 6 är bäst om man är lång det det är Emergency exit rad.
 
Flög till Boston förra helgen och konfigen är 2+2 (20platser) i Business och 3+3 (60 platser) i Go. I Business är det inga problem med att vara 2 meter och i Go (som jag aldrig rest i) så tror jag att rad 6 är bäst om man är lång det det är Emergency exit rad.
Håller med, inga problem att vara över 2 meter i business oavsett säte.
 

Hachans

Medlem
Inga problem! :) Dock tycker jag att sätet är lite obekvämt i helt nedfäll position. Men om det beror på min längd eller att min kropp är felkonstruerad på något sätt får vara osagt! :)
 
Toppen