Medlemsrecension: Äntligen Etihad

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 15 April 2016.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

-1

Av: ACervin Etihad har varit på radarn i flera år, men av olika anledningar så har det inte blivit av. Har blivit en hel del med Emirates och Qatar i business de senaste åren så det skall bli intressant att jämföra. Med hjälp av American Airlines poäng inköpta på den gamla goda USDM tiden bokade…

Se hela inlägget

MegaFlyer och Smuffe gillar detta.
  2. CLAES OSCARSSON

CLAES OSCARSSON Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken,lång utförlig och bra recension.Jättesnyggt tack.

ACervin gillar detta.
  3. Smuffe

Smuffe Medlem

Grattis till Nyhetssidan @ACervin! Snyggt! :D

ACervin gillar detta.
  4. Peter Hagander

Peter Hagander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    bra skrivet, men handlar det om business class eller? du nämner det i princip aldrig direkt, och så blev du runtvisad i first class... jag blir förvirrad..

ACervin gillar detta.
  5. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag flög i business hela vägen. Första klass vara bara en rundvisning. Jag har faktiskt bokat första klass Brisbane-Abu Dhabi den 2 juni med Etihad, och det skall bli intressant att jämföra, men egentligen tror jag inte att det finns den minsta anledning till det. Business är tillräckligt bra!

palmen gillar detta.
  6. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trodde jag också tills jag fick prova Emirates First av en slump, en ny sjuka har infunnit sig...

ACervin gillar detta.
  7. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för bra recension. Du håller stilen med att på ett trevligt och humoristiskt sätt beskriva dina resor och upplevelse. Nog tycker jag det lutar åt Etihad i dessa jämförelser. Det som talar för Qatar är att de flyger från ARN. Det gör visserligen även Emirates men dessa väljer jag bort eftersom dom har tre stolar i bredd i C klass på sin 777. (Det skulle i så fall vara för baren i 380).

ACervin gillar detta.
  8. airbus380.se

airbus380.se Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den här recensionen har jag väntat en hel vecka på att kunna läsa - befinner mig i Östafrika där internet ibland fungerar men oftast inte alls... Men det var värt det för en så trevligt skriven berättelse.
    Jag har erfarenhet av Qatar i Y och C, samt Emirates i alla klasser och med de flesta plantyper som de använder, så din recension av Ethiad var intressant ur den aspekten. Har inte flugit med dem - än, men det måste jag göra efter att ha läst din text. Synd bara att de inte satsat alls på Skandinavien. Det borde väl finnas underlag även för dem.

ACervin och Jakob Österberg gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!