Senaste nytt

Med Lombardiet i Blickfånget

Ormen

Medlem
@Palazzi Tusen tack för tipsen. Då blir det sannolikt i området kring Garda vi håller till och stannar i Bergamo på vägen tillbaka, ser att ditt tips Mercure är ännu billigare nu för tidien :)
 

Palazzi

Medlem
@Palazzi Tusen tack för tipsen. Då blir det sannolikt i området kring Garda vi håller till och stannar i Bergamo på vägen tillbaka, ser att ditt tips Mercure är ännu billigare nu för tidien :)

Hej!

Hotellet gick i konkurs o höll stängt nästan en månad. En turistbyrå i Bergamo som tagit över, o också jag har observerat att priserna är ännu bättre idag. Fortfarande tillhör man iaf Mercure :)

Trevlig resa!
 

jerixon

Medlem
Planerar just nu en liten helg i Bergamo och Milano området igen då jag verkligen fattat tycke för det de två gånger jag varit nere =)
Vi åker ner och ska göra lite julhandel och även besöka julmarknaden i Milano.
Har det kommit några nya bra restauranger värda besök i Bergamo?
Några bra tips för en trevlig långmiddag i Milano?

Tack på förhand!
 

Palazzi

Medlem
Planerar just nu en liten helg i Bergamo och Milano området igen då jag verkligen fattat tycke för det de två gånger jag varit nere =)
Vi åker ner och ska göra lite julhandel och även besöka julmarknaden i Milano.
Har det kommit några nya bra restauranger värda besök i Bergamo?
Några bra tips för en trevlig långmiddag i Milano?

Tack på förhand!

Ber om ursäkt för sent svar. Har tyvärr inte hållit mig uppdaterad den senaste tiden.
Ligger någon ny sushi-fusion i gamla stan men inte hunnit testa.

Du är nog tyvärr utlämnad till tidigare tips o TripAdvisor denna resa.
Om du hittar något guldkorn får du gärna återkoppla :)
 

Resenären

Medlem
I Dagens Industri den 23 september finns en läsvärd artikel om Lombardiet och sjön Iseo.
"Dold pärla med sjönära läge", heter artikeln. Verkar inte finns, för icke prenumeranter, på nätet, så köp Di.
 

jerixon

Medlem
Ännu en trevlig kväll I Bergamo igår :)
Nu sitter jag på tåget till Milano och hoppas på att ha en trevlig helg med diverse nya guldkorn!
Tycker Ryan Air ner hit och ett par dagar i regionen alltid gör gott för hälsan!
 
Toppen