Senaste nytt

Maximera poängintjäning vid köp av Apple-produkter

Inte svar på din fråga men var beredd på att det kan ta 3-4 månader innan du får några poäng från onlineshoppen
Det är ju över förväntan. ;)


Så tolkar jag det, ja. Och som nämnts så tar det ett bra tag innan poängen trillar in. När jag beställt (med leverans via paket) så har det tagit cirka ett halvår innan jag faktiskt fått några poäng för köpet.
Tänk även på att om ca en månad släpper Apple nya modeller, så priset på de befintliga kommer att gå ner en hel del.. Så det kan vara värt att vänta om du har möjlighet.
Oj tack för tipset hade helt missat det. Ska nog kunna avvakta lite, kommer förmodligen befinna mig i USA under hösten. Förhoppningsvis släpps en ny variant.
 

pedantic

Medlem
Börjar förbereda lite inför onsdagens Apple event. :)

Vilken kombination maxar Membership Rewards poängen för köp på Apple Store Online just nu?
 
Last edited:

Maja

Medlem
Bumpar upp denna tråd - vad är det som gäller idag? Vart är det bästa poängintjäning vid köp av Appleprodukter? Är ute efter en Macbook Pro 13".
 

pedantic

Medlem
Bumpar upp denna tråd - vad är det som gäller idag? Vart är det bästa poängintjäning vid köp av Appleprodukter? Är ute efter en Macbook Pro 13".
Generellt sett så är det bättre priser på MacBooks utanför Apple Store Online (ca 10% lägre om man kollar på Prisjakt).

Rekommenderar Dustin Home eller Webhallen i kombination med SAS Amex Elite, ger 20+20 resp 15+20 EuroBonus extrapoäng per 100 SEK.

Gå via EuroBonus Online Shopping för att få extra butikspoängen.
 
Last edited:

pedantic

Medlem
Tack @pedantic

Jag har förmånen att kunna köpa till Educationpriser via Apple så där har jag lägst pris. Då får jag 10 Eurobonuspoäng extra per 100 SEK via Apple via shoppingportalen. Får räkna lite på vad som generera mest poäng per krona helt enkelt.
Snyggt! 10%+ rabatt på Apples ordinarie priser säger man ju inte nej till! :D
 

Maja

Medlem
Lite kul att du jagar mycket poäng OCH mycket rabatt på samma köp.
Försöker optimera så långt det går! :D

Självklart får jag absolut mest poäng om jag köper den dyraste datorn på det dyraste stället, men här får man ju väga extrapoängens värde mot prisskillnaden. Är det värt att betala mer för datorn för att poängintjäningen blir så pass god så kör på det, men än har jag inte fått ihop ekvationen fullt ut.
 
Toppen