Senaste nytt

Mauritius

RonnieK

Medlem
Jag bokade 1v + 1v (separata bokningar) ett år fram i tiden så det ger lite flexibilitet. Är högst osäker om jag kommer åka men om det blir av så blir det nog en vecka, så en av bokningarna kommer med stor sannolikhet avbokas.
 

jerixon

Medlem
Ja jag har inte en aning på hur vi ska ta oss dit eller hur länge vi stannar, men det får bli ett litet vinterprojekt att lösa det =)
Sedab om det är för mkt med 3 veckor på Mauritius eller ej, det lämnar jag osagt.
Men normalt sett så måste man ju äta och leva även hemma, och med gym och bra väder på plats så klarar jag mig oftast ;)
 

trekker

Medlem
Ja jag har inte en aning på hur vi ska ta oss dit eller hur länge vi stannar, men det får bli ett litet vinterprojekt att lösa det =)
Sedab om det är för mkt med 3 veckor på Mauritius eller ej, det lämnar jag osagt.
Men normalt sett så måste man ju äta och leva även hemma, och med gym och bra väder på plats så klarar jag mig oftast ;)
Exakt mitt tankesatt, om maten dom bjuder pa ar okej sa kan man ju hoppa over lunchen och leva gratis...... Aven fast jag tror det kommer bli svart att inte bygga upp en skaplig barnota pa en manad :rolleyes:
 

AABack2ARN

Medlem
Ni kan ju alltid ta en weekendresa över till Reunion fall det blir lite väl långrandigt på Maurituis. Det kan ju vara max en timmes flygresa mellan öarna.
 

AABack2ARN

Medlem
Så fruarna får vara kvar på Mauritius med barnen och gubbarna drar till Reunion...?

En liten MR med BA via Sydafrika kanske? ;)

P.S: En gång i tiden har jag för mig att Mauritius krävde något speciellt vaccinationsintyg om man anlände till ön med flyg från Afrikas fastland. Dessa krävdes inte om man kom med flyg direkt från Europa. Min uppfattning var då att intyget i teorin krävdes även om man kom med direkt transfer. vet inte hur det är numera
 
Toppen