Senaste nytt

Mauritius i sommar, men vilket flygbolag?

wenne87

Medlem
Hej,

Planerar just nu sommarens award resa till Mauritius, men vad är trevligaste upplevelsen på vägen dit med en 2-41- voucher hos SAS, förr kunde jag se tillgänglighet mellan Frankfurt och Johannesburg för vidare färd ut med South African, men kan inte se så många platser i sommar juli/augusti för detta.

Någon som har något tips eller förslag?=)

Önskar er en fin söndag!
 
Jag vet bara två alternativ med star till Mauritius:
Turken via Istanbul, eller Sydafrikanen via Johannesburg. Så om du inte hittar tillgänglighet till Johannesburg så är mitt tips Turkish!
 

Jonas C

Medlem
Hittade platser i slutet av augusti via Frankfurt och Johannesburg till Mauritius med South African när jag sökte häromveckan.
 

hg1980

Medlem
Austrian flyger direkt från Vienna till Mauritius. Har lyckats hitta tre platser i Business med dem för ett år sedan ungefär, inte tittat sen dess.
 

wenne87

Medlem
Austrian flyger direkt från Vienna till Mauritius. Har lyckats hitta tre platser i Business med dem för ett år sedan ungefär, inte tittat sen dess.

Tack!

Vilken säsong såg du för? För detta verkar ju perfekt, fått för mig att det är svårt att hitta bättre alternativ=)
 

hg1980

Medlem
Tack!

Vilken säsong såg du för? För detta verkar ju perfekt, fått för mig att det är svårt att hitta bättre alternativ=)
Minns inte exakt datum, men du kan söka i tråden för lyckade bonusresor. Jag hade en enkelresa bokad i några veckor innan vi bytte resmål till Singapore/Malaysia. Men det var runt nyår, strax innan nyår tror jag.
 

Riddick

Ny medlem
Jag vet bara två alternativ med star till Mauritius:
Turken via Istanbul, eller Sydafrikanen via Johannesburg. Så om du inte hittar tillgänglighet till Johannesburg så är mitt tips Turkish!

Kan man verkligen ta vägen via Johannesburg på en bonusresa i.o.m. att man då passerar en dyrare zon? Eller blir det helt enkelt så att man får betala för den dyrare zonen?
 

Mr Basic

Medlem
Kan man verkligen ta vägen via Johannesburg på en bonusresa i.o.m. att man då passerar en dyrare zon? Eller blir det helt enkelt så att man får betala för den dyrare zonen?
Helt klart värt att kolla. Har varit stringent tidigare men finns flera exempel där folk flugit via Bogota (Sydamerika 140k poäng) till Centralamerika och endast behövt betala 110k poäng.
 
Toppen