Matcha till Hertz President Club från accor!

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av ChabbeT, 7 Juli 2016.

1. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dessutom får man 900 poäng till hertz vid nyregistrering. Misstänker att se flesta av oss redan matchat under NordicChoice kampanjen

3. Kan informera er att jag åtminstone skickade e-post till Hertz (gold@hertz.se är väl motsvarande för er i Sverige?) med CDP-koden, en länk till kampanjen och bifogade en skannad kopia på mitt Le Club AccorHotels Platinum-kort. Snällt begärde få min status uppgraderad till PC. Fick idag e-post att allt är OK och dessutom kommer jag att få om ca. en vecka 900 poäng på mitt konto. :) Så i fall ni redan är t.ex. Gold Five Star, så rekommenderar jag att skicka e-post lik jag.

SNIFF gillar detta.
  4. Homer

Homer Medlem

Hur lång tid tar det innan man får poängen?

5. Homer

Homer Medlem

Det tog nästan 7 veckor

6. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Matchade till President med Choice Plat.
    Hade precis mitt första bil som president (tidigare alltid använt andra bonuskoder) och kontot visar nu:
    113p bil
    600p poäng
    Fick aldrig dom 900p som andra fått som matchad med Accor, men verkar som jag fått 600p iaf..

7. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur lång tid innan ni blivit uppgraderade i status? Jag fick ok till President Club för flera veckor sen, men inget har hänt på mitt konto än när jag kollar på Hertz.com.

jerixon gillar detta.
  8. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För mig tog nog 5-6 veckor sen kom där ett nytt Hertz kort hem

jerixon och johhenrik gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!