Senaste nytt

Mask i maten ombord Norwegian

NotRyan

Medlem
Riktigt riktigt äckligt om det är sant och eftersom det står på Aftonbladet, handlar om Norwegian och källan väljer att vara anonym så är det såklart sant och helt befriat från överdrifter! :D

Ja, det vore ju onekligen bra om berörd peronal trädde fram så Norwegian kan säga åt bemanningsbolaget att inte anlita "Anna" eftersom hon ger bolaget dåligt rykte, eller ?
 
Last edited:

Paby

Medlem
Att något går fel vid matproduktion som ger skadedjur är riktigt illa (och händer det ofta är det katastrof) men ännu värre tycker jag det är att Norwegian medvetet tagit fram mat som kan vara upp till 180 dagar gammal när den serveras... vaf*n handlar det om?! Föreställ er hur lång listan med tillsatser är i en sån maträtt.

Jag trodde inte jag kunde lägga till fler anledningar till listan över varför jag aldrig sätter min fot på en DY-maskin men det gick tydligen...
 

Jonas C

Medlem
Hur länge håller mackorna på SAS? I och med införandet av SAS GO/PLUS så känns det som att de kör samma stuk som Norwegian, dvs låta maten ligga kvar under fler flygningar.

Läser man innehållsförteckningen så ser man att det är massvis med e-nummer i dessa mackor.
 

Alx

Medlem
Ja, det vore ju onekligen bra om berörd peronal trädde fram så Norwegian kan säga åt bemanningsbolaget att inte anlita "Anna" eftersom hon ger bolaget dåligt rykte, eller ?

Såklart inte. Men anonyma källor får aldrig samma trovärdighet som källor som går att identifiera. Inte ens på Norwegian där vi ju såklart tar allt dåligt som sägs som fakta oavsett källa.

Hur som helst har det här säkert hänt och det är fruktansvärt vidrigt. Ännu ett skäl att inte resa med LCC och kanske Norwegian i synnerhet.
 
Toppen