Marriott erbjudande - Bo 15 nätter tjäna 25.000 poäng

Diskussion i 'Marriott International & Rewards' startad av henrik l, 25 December 2011.

1. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tar mig friheten att skapa en ny tråd kring erbjudanden från och lite annat smått och gott från Marriott.

Översikt nivåer och förmåner. Nivåer, det finstilta.

Just nu fick jag se att om man övernattar minst 15 nätter mellan 1/2 - 30/4 får man 25 000 extrapoäng och 15 000 till om man kommer över 20 nätter. Mer info här.

Men som vanligt fick jag inget mail, trots guld, utan man får hålla koll på deras hemsida.

EDIT: Man måste vara registrerad medlem för att komma fram till sidan med erbjudandet verkar det som.

Last edited: 8 Januari 2012
    2 personer gillar detta.
  2. Cornelius

Cornelius Medlem

Skiljer sig detta erbjudandet något från 'Megabonus'-kampanjer de har kört med tidigare? Det verkar som om Marriott kallar mer eller mindre alla stora kvartalskampanjer för 'Megabonus'...

3. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vågar inte säga det, har inte kollat så noga eftersom jag aldrig lyckats pricka dem, vilket jag kommer att göra med denna:)

4. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick ungefär 15'000 poäng av att någon använt mitt nummer förra året, såg jag på årets status-utskick.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!