Senaste nytt

Married Segments på Eurobonus Bonusresor?

palmen

Moderator
Det är väl bara att du börjar din resa i FRA. Trist att behöva ha en separat anslutning, men det är ju överkomligt.
Absolut är det en möjlighet, men vad händer då med married segments för vidare resa inom USA som ett exempel. Kan vara så att man "bara" kommer till Washington med Lufthansa F och behöver lägga på inrikes i USA för att komma till sitt slutmål. Det skapar ju även lite problem på hemresan då man behöver ta till extra lång väntetid i Frankfurt och lite surt att man då går miste om FCL/FCT på vägen hem men det kan man ju leva med, det är på utresan det är viktigast enligt mig.
 

agehall

Medlem
Japp, då kan man få problem.

Det är fortfarande väldigt färska rapporter, men det är en oroväckande utveckling. Vi får se hur det utvecklar sig under ett par månaders tid innan man kan dra några slutsatser av hur det fungerar...
 
  • Gilla
Reactions: olo

jerixon

Medlem
Väldigt få resor över huvud taget denna fredag till USA.
Kan tänkte mig att anknyta med Delta från i princip vilken stad som helst, men hade naturligtvis varit smidigt att kunna flyga till och från Linköping....
 

palmen

Moderator
Väldigt få resor över huvud taget denna fredag till USA.
Kan tänkte mig att anknyta med Delta från i princip vilken stad som helst, men hade naturligtvis varit smidigt att kunna flyga till och från Linköping....
Att det är få resor beror nog på att det är första januari. Många bolag reducerar trafiken över Atlanten runt jul/nyår.
 

jerixon

Medlem
Ju mer jag söker och ju mer jag ringer blir jag bara mer och mer besviken på systemet nu. Inte alls mycket att det som syns på Uniteds sida går att boka i nuläget.......
 

palmen

Moderator
Ju mer jag söker och ju mer jag ringer blir jag bara mer och mer besviken på systemet nu. Inte alls mycket att det som syns på Uniteds sida går att boka i nuläget.......
Vilket system då? Det går ju inte beskylla SAS för att du inte kan boka det du hittar via United (eller annan sida), eller missar jag något?
 
Toppen