Manufacture Spend med iZettle - AMEX, Diners, Visa, Mastercard

Diskussion i 'Kreditkort' startad av In_Sweden, 15 April 2013.

1. In_Sweden

In_Sweden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter att ha läst i tråden om att betala räkningar med kreditkort för attt tjäna poäng kom jag att tänka på den svenska tjänsten iZettle, en kortläsare för privatpersoner som sätter in pengar på kontot till en avgift av 2.75%. Gjord för att ta betalt för allt mellan begagnatförsäljning på blocket till mellan vänner så känns det som ett relativt hållbart sätt att nå ett spendermål. Den kräver antingen en iPhone, Android Telefon eller en iPad.
    Kortavgiften är 2.75% för både Amex, Diners, Visa och MC.
    Kortläsaren kostar 249 och man får 200kr i kortavgifter tillbaka (Runt 7000 i transaktioner).
    Har jag missat något eller är det ett relativt bra sätt att nå sitt spendermål?

2. Homer

Homer Medlem

1 person likes this.
  3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  4. In_Sweden

In_Sweden Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Tyckte jag sökte, fick upp två trådar (SAS AMEX 2-4-1 tråden samt "Betala räkningar med AMEX". Dock inte den du länkade nu.
    Sökte igen, (med autocomplete) fick upp denna tråd.
    Måste ha varit väldigt ouppmärksam eller så blev det något fel. Jag skulle uppenbarligen inte skapa en tråd i onödan. Trots att jag är ny i detta forum.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!