Senaste nytt

Manila igen!

LarsCph

Medlem
Jeg er helt enig - det med at have ting i menu'en som i bedste fald er "måske med" er meget uprofeesionelt.
 

LarsCph

Medlem
Ah - så er jeg checket ind til turen hjem på fredag. Checkede ind ét minut efter checkin åbnede og har sørme fået Seq#1 på begge stræk - Manila-Doha-København :) Gad vide om der er ekstra bonus for det? Jeg har bestilt Al Maha Transfer service i Doha - mest fordi man kan og fordi det er gratis med guldkort - og så fordi jeg tænkte det kunne være sjovt at prøve. Har cirka 2 timers transfer så med lidt held kan jeg nå et bad i loungen denne gang. Husker at pakke pyjamas fra udturen til turen Manila-Doha i håndbaggagen selv om jeg tænkte at prøve at spørge efter en hvis den kabineansvarlige igen kommer forbi for at spørge om der er noget de kan gøre for at give mig en ekstra god flyvetur.
 

LarsCph

Medlem
Jeg arbejder her - virksomheden jeg er ansat i har en stor afdeling med bl.a. konsulenter herude. Set som rejsemål isoleret er Makati området efter min mening ikke særlig spændende :) Men arbejdsmæssigt er det bestemt spændende at være med til. Og så kommer jeg jo ud og flyve ind imellem, det trækker ikke ned heller.
 

Smuffe

Medlem
Det ser ut som att jag flyttar dit i mitten av juni med anledning av nytt jobb.
Kanske vi ska starta en ny tråd om Businessclass.se/.dk/.no - Inofficiell mötestråd? :)
 
Toppen