Manchester - Vasteras (Stockholm, Goteborg eller Kopenhamn)

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av trekker, 29 Juni 2016.

1. trekker

trekker Medlem

Tack Brexit till att borja med.

Jag behover vara i Vasteras pa lordag, jag haller pa och kollar pa alternativen att ta mig fran Manchester. Jag vill helst aka imorgon (Torsdag den 30:e Juni) alternativt pa Fredag och tillbaks pa Sondag. De rutter jag hittar ar antingen valdigt dyra eller ocksa valdigt opraktiska. Just nu ligger rutten med Lufthansa bast till prismassigt men jag pallar inte flyg i bada riktningarna med start runt 6 pa morgonen. British airways ar klart bast prismassigt da jag kan anvanda mina Avios och aka MAN-GOT och sedan ta taget. Problemet har ar att jag inte kan aka hem forrens pa tisdag da de har tillgang pa bonusflighter.

Nagra andra tips? Jag har till och med kollat Ryan Air men dom hamnade i samma prisklass som Lufthansa och hade dessutom salt slut pa alla biljetter pa Sondagen.

2. trekker

trekker Medlem

Ok benet till Sverige ar bokat, det blev SunAir (British Airways) till Goteborg imorgon och vidare med SJ till Vasteras. Tillbakaresan ar inte bokad annu, vet inte hur det fungerar med Eurobonuspoang och sista minutenflighter.

3. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite omständig resa hem skulle vara tåg/flyg ner till CPH och sedan British Airways reward därifrån.

4. trekker

trekker Medlem

Har kollat pa just denna, men *host* *host* det kostar samma att flyga med ryan air fran Vasteras till Stansted som det kostar att ta taget till Cph. Lutar nog at att gora nagot jag lovat mig sjalv att aldrig gora.

GOTATH, Magino och rosenstam gillar detta.
  5. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du tittat på OSL?

6. Homer

Homer Medlem

Flyg till annan flygpl. och sen Europcar för £1 One Way[165728]-[AW]-[text_link]-[winteroffer]-[0]&awc=6795_1467273125_cc313aa3f7bf7b1064400067097bba12

7. trekker

trekker Medlem

Det blev tillslut rewardbokning med British Airways fran GOT till MAN pa tisdag, case closed.

GOTATH gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!