Manage My Booking på BA.com nere?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av nota bene, 1 Mars 2013.

  1. nota bene

    nota bene Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Har loggat in på MMB, men kan inte göra något - försökte kolla på upgrades och får server error på cash och points. Det gick utmärkt att kolla på detta igår... Har nu kollat tre ggr med en timmes mellanrum - någon erfarenhet om det brukar hända ofta?

    Jag reser en del med British Airways, men typ 1-2 flighter per mnd.
     
  2. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag kollade på min bokning för ca 2h sedan i MMB och det funkade bra för mig. Testat att rensa din browser-cache?
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×