Man stabs himself in head at Heathrow airport

Diskussion i 'Flygplatser' startad av trekker, 17 December 2015.

1. trekker

trekker Medlem

Smuffe, Fredrik och agehall gillar detta.
  2. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl just på grund av Security man blir självmordsbelägen där... dessa köer...
    Men som du säger, det är ju superenkelt att köpa ett utmärkt vapen i form av en vodkaflaska i glas direkt efter secuity, funkar både som slagvapen och stickvapen, och väljer man Sambuca eller Cointreau i stället så kan man dessutom få det att brinna ganska bra (på grund av allt socker).

Smuffe gillar detta.
  3. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ge dem inga idéer. Då lär det väl snart inte ens serveras vatten på flygen. Det reagerar väl kraftigt med Kalium :)
    Annars är det lätt att få med sig "farligheter".
    Secutiry på JFK hittade min Leatherman i ett fack i min ryggsäck. Får se det som positivt att jag nu vet var den var.
    Den har dock varit med till London, Munchen och nu till New York, utan att blivit upptäckt.
    Och fortfarande har ingen hittat min japanska brytkniv som ligger i min dataväska.

Smuffe, agehall och Fredrik gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!