agehall
Medlem
Agehall mycket kan hända i luften och en gammal A340 jag åkte igår är nog inte så mycket bättre även om den är beprövad.
Jag vet inte vilket bolag du flög med igår, men de bolag jag flyger med underhåller sina maskiner.
Agehall mycket kan hända i luften och en gammal A340 jag åkte igår är nog inte så mycket bättre även om den är beprövad.
Nja vi landar i Oslo 1920 och mitt flyg till CPH lyfter 1800. Då måste jag hinna hämtat ut bagaget (som jag iof är tveksam till att det kommer fram över huvud taget) och checka in så känns lite tight. Verkade inte gå att få någon annan FRA-OSL flight heller förutom några via BRU etc, vilket FruBrandten var väldigt ovillig till!?Nu förstår jag inte, det är ju två positiva saker...
Så som JAG ser på det innebär det ju fortfarande att du har en chans att hinna med dina SK flygningar
Må så vara men detta är första gången på en 787 för min del så var nyfiken på att testa. Du avskydde väl inte kärran innan du hade testat den första gången?Jag förstår inte varför folk (långt ifrån bara du!) ser dreamliner som något positivt - jag skyr dem som pesten.
Vi har bra stolar här i Ekonomi Plus iallafall. Har sovit 3h nu efter maten.Gissar att avskyn ligger i den trånga kabinen i ekonomi. Däremot C i exempelvis 1-2-1 är ju rymligt.
Många blir otroligt imponerade av att de har elektroniska "gardiner" och hipp belysning, men det är inget som jag tycker är värt speciellt mycket. Jag föredrar de lite mer traditionella flygplansmodellerna varje dag i veckan.
Räcker ju med att några bakis fransmän gjorde några smärre fel vid beräkning av cykelbelastningarna och inget underhåll i världen kan rädda planetJag vet inte vilket bolag du flög med igår, men de bolag jag flyger med underhåller sina maskiner.
För mig som är totalt ointresserad av flygplansmodeller från ett tekniskt och utifrån perspektiv, är däremot ombordupplevelsen viktigare.
Räcker ju med att några bakis fransmän gjorde några smärre fel vid beräkning av cykelbelastningarna och inget underhåll i världen kan rädda planet
bättre kabinluft
När saker utanför ens kontroll skiter sig så kan man väl få Original Routing Credit (ORC)?Hade ju förresten bokat resan med x antal SK leg i beräkningen. Nu när vi bokades om blev det 2st SK flighter mindre.
Det lär ju inte vara någon som är intresserad av att kompensera detta på något vis men ska ta kontakt med alla parter och kolla iallafall.