Senaste nytt

Malmö - Visby i maj?

forastero

Medlem
Jag har virrat bort mig lite bland bokningssajter och flygbolag... Är det någon som kan hitta en t o r Malmö-Visby (dvs flyga från MMX eller CPH) 21-25 maj som (a) inte kostar över 3000 spänn och (b) inte innehåller jättelånga layovers? Flyga från AGH kan funka, men helst från MMX eller CPH som sagt.

Malmö Aviation och Gotlandsflyg flyger den sträckan direkt i sommar, men börjar inte förrän 4 juni. Annars är det byte på ARN eller BMA som gäller.
 

forastero

Medlem
Japp, det gör de (samarbete med Gotlandsflyg och ev andra?) men AGH är lite krångligare att ta sig till/från utan bil.
 

cbroxe

Medlem
Får upp i Matrix - ITA Software att det finns SAS biljetter för ca 2200, men när jag kollar på SAS.se så kostar det mist 3800...

Verkar svårt att få några bra priser...

Kolla Gotlandsflyg från Bromma. Kostar ca 1300. T&R. Kanske du kan åka från MMX till ARN och sedan ta bussen till Bromma.
 

forastero

Medlem
Ja, problemet verkar vara att det är enklare att hitta billiga biljetter VBY-BMA och vice versa (än VBY-ARN) men lättare att hitta billiga biljetter från ARN till MMX/CPH än från BMA. Men nu hittade jag en kombination med Flybe och Skyways CPH-BMA-VBY som verkar OK, strax över tusenlappen enkel resa.

Det går väl inte bussar mellan ARN och BMA längre, eller minns jag fel?
 
Toppen