Malmö Aviation, vad är det för bolag?

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av SAS404, 25 Augusti 2014.

1. SAS404

SAS404 Medlem

Tycker det är svårt att få en bild av företaget när man googlar. Sugen att testa, men vill veta om det är en seriös aktör och med det menar jag att man betalar riktiga löner och är skötsamma i övrigt. Någon här som reser med dom eller har matnyttig info och kan komma med ett utlåtande?

Tack på förhand.

2. SAS404 gillar detta.
  3. rstenelo

rstenelo Guest

Är ett bra, stabilt och seriöst bolag som jag flög mycket med när jag var platinum i skyteam och inte samlade poäng till EuroBonus - men sen jag bytte till *A för några år sen blir det bara SAS . Enda bolag som har lounge på MMA (och Bromma tror jag)

SAS404 gillar detta.
  4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jämfört med SAS är de rena lyxen!

tobbe88, 62K och Moco gillar detta.
  5. rstenelo

rstenelo Guest

SAS404 gillar detta.
  6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle säga att Malmö Aviation är ett bolag som oftast överraskar i positiv bemärkelse.

Moco och SAS404 gillar detta.
  7. SAS404

SAS404 Medlem

Kul med svar, tack!

8. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag flyger oftast med Malmö Aviation inrikes. Dels är det billigare än sas och dels är personalen alltid hjälpsam och trevlig. Man får alltid bra service både ombord och på marken. Jag tycker de gör skäl för sin slogan "Vi bryr oss" helt enkelt. Kan absolut rekommenderas.

henke12 gillar detta.
  9. Iofs var det länge sen jag reste med Malmö Aviation men de gamla upplevelser jag har i minnet var att dom var service inriktade och flexibla.
    Det som stack ut då var att man alltid fick en varm handduk att torka sig med, hade aldrig sett det förut.

10. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra bolag. Det enda dåliga jag kan komma på är att kärrorna börjar bli slitna (nya på G) och att det inte går (gick?) att välja plats ombord.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!