Senaste nytt

Malmö Aviation Express Lounger - Mat, dryck och faciliteter

Magnus

Medlem
Har noterat att Malmö Aviation har så kallade Express Lounger på Landvetter och Sturup.

Någon som vet vad som finns där? Tänker på mat och dryck, trådlöst internet osv.
 

Lifestyle

Medlem
Alla lounger finns "landside". Bromma,Landvetter & Sturup. Har du kort kan du besöka dom när som helst. Varma & kall drycker. Frukt och snacks. Massagestolar & internet.Tidningar/TV.
 

Magnus

Medlem
Tack!

Finns det normalt något ordentligt att äta, typ smörgåsar, eller bara snacks?

Kommer förmodligen få möjlighet att titta förbi loungen i Malmö relativt snart, så kul att veta vad man har att vänta.
 

JacobGBG

Medlem
Hmm.. har aldrig märkt någon speciell Malmö Aviation på Landvetter (jag är GOT baserad). Använder de inte den generella Menzies-loungen tro?

Åker till Rom på Fredag, får ta en ordentlig titt då.
 

Gnopps

Medlem
På Bromma tror jag du kommer in i deras "Yellow room" även om du flyger många andra bolag i affärsklass samt om du har ett Diners kort.
 

Jacob

Medlem
Hmm.. har aldrig märkt någon speciell Malmö Aviation på Landvetter (jag är GOT baserad). Använder de inte den generella Menzies-loungen tro?
Malmö Aviation har en express lounge som ligger i inrikesdelen av terminalen. Ingången är precis bredvid Malmö Aviations biljettdisk.

Har Malmö Aviation idag några utrikeslinjer från Landvetter? I så fall kanske de använder Menzies loungen också.
 

Lifestyle

Medlem
Titta på vilka kort/status som kommer inn på loungene. Det står en lista vid ingången.... bl.a. Scandic top floor. En hemmlighet: PrivilegeCard med Europcar ger tillträde. Visa det - du kommer in - om du skal flyga eller inte(!)
 
Toppen