Malaysian MH Upgrade budnivå Kuala Lumpur-Denpasar

Diskussion i 'Oneworld' startad av Direktorn, 1 Juni 2015.

1. Direktorn

Direktorn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tips. Fick igenom mitt bud på 251 MYR enkel resa per person för uppgradering via MH- upgrade från billigaste ekonomi KUL-DPS. Mitt bud var en nivå över minimibud.

Ber alla på BC hålla tummarna imorgon att jag inte försvinner på vägen till Bali..

Glenn E och pep gillar detta.
  2. Låter som ett bra pris! Thai erbjuder liknande för cirka 1400kr om jag inte minns fel men det är lite längre flygsträcka. KLM flyger t/r till Bali från Singapore för runt 3500kr i Business Class.

Tror inte du behöver oroa dig för Malaysia Airlines :)

3. Impendill

Impendill Medlem

Min pappa med fru gjorde samma sak i vintras på resa mellan KUL-DPS. De la lite över minimum-nivån och fick igenom det båda vägarna.

4. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ta det lite vackert med att skicka stålar till Malaysian: Malaysia Airlines i konkurs | SvD

Edit: kanske ska lägga en egen tråd om det...
    Edit2: Det fanns redan en :)

5. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter trevligt!

Garuda Indonesia tar 299SGD i cashupgrade för samma sträcka så låter som att du fått ett riktigt bra pris!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!