Senaste nytt

Malaysia Airlines med ny, skarp kampagne

pep

Medlem
Jeg genstarter denne tråd, der tilsyneladende er blevet slettet:
MAS kører lige nu en ny kampagne med masser af super tilbud på business og monkey "3 days Flash Sales", lige nu 55½ timer tilbage.
Deres hjemmeside og ticketing er totalt renoveret - med smukt udformede billetter og transparente, faste priser fra start til slut der ikke ændrer sig en tøddel. Deals De billige business er på Z-klasse der også giver points til andre OW-FFP end til Enrich
 

agehall

Medlem
Har du några exempel på priser som är extra bra? Tittade lite snabbt från LHR men såg ingenting som var direkt billigt.
 

pep

Medlem
Har du några exempel på priser som är extra bra? Tittade lite snabbt från LHR men såg ingenting som var direkt billigt.
Jeg har ikke undersøgt det nøje da jeg er i Kigali (Rwanda). Jeg har dog netop købt 2 billetter SGN-KUL-PNH retur for 325 USD/styk - hvilket giver 96 Q-points (til mit QR-FFP) og en del mileage. Hvis du trykker på linket ovenfor vælger man blot priser fra Origin, derefter ser man om der er billige destinationer. Enkeltrejser på biz er også billige. De regionale ruter er extremt billige pga. konkurrence. De længere er også rimelige i pris.
 

Voyageur

Medlem
From Kuala Lumpur finns det sjukt bra priser på nästan samtliga destinationer! Men inte direkt från andra utgångspunkter. Bali ca 2000kr ToR, Indien från samma priser uppåt. Men annars rätt sparsmakat
 

pep

Medlem
IMG_20180121_093229[1].jpg
OT: Sådan her blev min kuffert fint pyntet sidst jeg rejste fra PNH-KUL-SGN-DOH-KGL med Oneworld (første 2 legs med MH, sidste 2 med QR). Det lykkes med noget besvær at checke bagage ind hele vejen. Årsag: Ingen i lufthavnen i PNH vidste hvor KGL er.... de turde heller ikke udstede de sidste 2 BP, dem måtte jeg hive ud i transitten i SGN
 

henrik l

Medlem
Visa bifogad bild 79991
OT: Sådan her blev min kuffert fint pyntet sidst jeg rejste fra PNH-KUL-SGN-DOH-KGL med Oneworld (første 2 legs med MH, sidste 2 med QR). Det lykkes med noget besvær at checke bagage ind hele vejen. Årsag: Ingen i lufthavnen i PNH vidste hvor KGL er.... de turde heller ikke udstede de sidste 2 BP, dem måtte jeg hive ud i transitten i SGN

Gillar taggen med "Hot Transfer":D Har själv precis kört outbound på BKK-KUL-TPE (360 TP för ca 5 kkr med Malaysian). Funkade riktigt bra med övernattningen i Golden lounge. Ankomst runt 22, käkade middag i loungen , gick och lade mig i vilrummet vid midnatt och sov till kl 7. En liten varning dock till den som tänker göra detta och är uppemot 190 cm. P g a det är svårt att trycka ihop kudden hamnade mina fötter utanför och jag är 175 cm, så man får vika ihop sig lite.
 

pep

Medlem
Gillar taggen med "Hot Transfer":D Har själv precis kört outbound på BKK-KUL-TPE (360 TP för ca 5 kkr med Malaysian). Funkade riktigt bra med övernattningen i Golden lounge. Ankomst runt 22, käkade middag i loungen , gick och lade mig i vilrummet vid midnatt och sov till kl 7. En liten varning dock till den som tänker göra detta och är uppemot 190 cm. P g a det är svårt att trycka ihop kudden hamnade mina fötter utanför och jag är 175 cm, så man får vika ihop sig lite.
Jeg samler faktisk på disse "Hot Transfer" tags i skrigende pink...Skal igen overnatte 14-15 og 28-29 oktober i hvile-rummet i Golden lounge.
 

pep

Medlem
Ny kampagne igen med MH. Det nye er, at det drejer sig om Business Flex Biletter er i D-klasse som dels giver mange miles og som kan ændres gratis. 4 stop-overs tilladt.
Købes senest 10nde October. Kan bookes til 31 juli 2019. F.eks. BKK-KUL-CGK t/r 14700 THB eller SGN-KUL-BKK t/r 337 USD
 

pep

Medlem
Købte nu t/r SGN-KUL-PNH for 302 USD i D-klasse. Det er kun 75½ USD per bén. Jeg får også næsten 4000 Q-miles og 48 Q-points - men det bedste er aftenerne i FC-Loungen i KUL, hvor jeg ofte overnatter og gør mig rede til morgendagens fly...
 

squeezen

Medlem
Købte nu t/r SGN-KUL-PNH for 302 USD i D-klasse. Det er kun 75½ USD per bén. Jeg får også næsten 4000 Q-miles og 48 Q-points - men det bedste er aftenerne i FC-Loungen i KUL, hvor jeg ofte overnatter og gør mig rede til morgendagens fly...
Har du inte övergett qatars program ännu? ;)
 
Toppen