Malaysia Airlines Airbus A380 opererar Kuala Lumpur-London/LHR fr o m 2012-JUL-01

Diskussion i 'Oneworld' startad av Dr. Miles, 27 Februari 2012.

1. Eftersom Malaysia Airlines(MH) kommer att bli medlem av oneworld i slutet av 2012, postar jag här.

Malaysia Airlines kommer att flyga Kuala Lumpur-London Heathrow(LHR) med Airbus 380 fr o m 2012-JUL-01, tre gånger i veckan. Senare fr o m 2012-AUG-24 kommer de att flyga dagligen.

.2..5.7
    MH2
    Kuala Lumpur 23:40 - London/LHR 05:50+1

1.3..6.
    MH3
    London/LHR 12:00 - Kuala Lumpur 07:25+1

Källa: airlineroute.net

2. Last edited: 7 Oktober 2012
  3. Homer

Homer Medlem

4. Singapore

Singapore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. Jacob

Jacob Medlem

Idag 2 juli är det premiär för Malaysia Airlines första A380 flygning mellan London och Kuala Lumpur. Flyg MH 003 lyften från Heathrow klockan 12 lokal tid.

Här finns mer info om Malaysia Airlines A380.
    A380 | Malaysia Airlines

Första klass kabinen ser inte helt fel ut! :)

6. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var usla bilder MA lagt ut på sin A380, det ser ju ut som en operationssal. Jag gillar bolaget för dom har en utsökt satay i C klass och jag ser fram emot att dom kommer med i Oneword.

7. Miljon3

Miljon3 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Malaysia Airlines Airbus A380 flyger Kuala Lumpur-London/LHR fr o m 2012-JUL-01

"our new business class is currently under construction and should be finished by 2015"
    Så känns den där bilden

8. Jacob

Jacob Medlem

9. Singapore

Singapore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  10. De skrev ett reportage inom två veckor. (Första MH A380 flight var 2012-JUL-01)
    Jag tycker att de har ändå skrivit okej reportage. Vissa saker vill man gärna publicera snabbt än göra ordentligt fundering=långsamt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!