Senaste nytt

Malaysia Airlines 1:a klass på Airbus A350

Homer

Medlem
Första rutten blir London - Kuala Lumpur i januari


D-A350-Fresh-new.jpg

M-A350-Fresh.jpg




m_lopa_a350v3.jpg


https://www.malaysiaairlines.com/uk/en/campaign/a350.html?cid=aff|always-on|PH||||global||en|home



Fler bilder här
Selamat Datang Malaysia Airlines Airbus A350 XWB – Photos and Review – AzuanZahdi.com
 

Alf

Medlem
Har uppgraderat mej hos MAS på den tiden de flög från Arlanda till New York och KL. Det gick alltid till ett bra pris att köpa en uppgradering i samband med incheckning om det fanns platser.
 

Ricci

Medlem
Har uppgraderat mej hos MAS på den tiden de flög från Arlanda till New York och KL. Det gick alltid till ett bra pris att köpa en uppgradering i samband med incheckning om det fanns platser.
OK, skall prata med personalen vid check-in i SIN imorgon och om inte de vet eller kan ta det med personalen i KUL.
 

Homer

Medlem

Alf

Medlem
OK, skall prata med personalen vid check-in i SIN imorgon och om inte de vet eller kan ta det med personalen i KUL.

Jag får nog ta tillbaka det jag skrev. Jag trodde det fanns en officiell 1 kl på sträckan, men när jag läser vad @Homer skriver verkar det bara finnas business på sträckan men att man lyckats seata en businessbokning i F kl säten. Då lär det nog inte att gå att betala för en uppgradering till First som inte officiellt finns. Jag tror du får nöja dej med businesssäte, men det duger säker bra på denna korta flygning.
 

pep

Medlem
Der findes næppe 1st på BKK-KUL? Min erfaring er: opgraderinger går som regel igennem fra eco til business: Jeg lægger mine bud online en lille smule over minimums-buddet. Og det går som regel godt. Men med de priser de kører i øjeblikket er det bedre at købe business fra starten: da får man alle privilegierne inklusiv extra mileage og tier-points. Bestiller nu SGN-KUL-PNH tur/retur for 287 USD i business fra deres hjemmeside. Nyd den nye lounge i KUL
 

Ricci

Medlem
Der findes næppe 1st på BKK-KUL? Min erfaring er: opgraderinger går som regel igennem fra eco til business: Jeg lægger mine bud online en lille smule over minimums-buddet. Og det går som regel godt. Men med de priser de kører i øjeblikket er det bedre at købe business fra starten: da får man alle privilegierne inklusiv extra mileage og tier-points. Bestiller nu SGN-KUL-PNH tur/retur for 287 USD i business fra deres hjemmeside. Nyd den nye lounge i KUL
Har den nya loungen öppnat i KUL? Har inte haft tid att kollat det än..
 
Toppen