Maildialog SAS Customer Care?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Kansai, 4 Juni 2015.

  1. Kansai

    Kansai Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

    Har efter ca 7 veckor (äntligen!) fått svar på ett klagomål via Customer Care-formuläret på hemsidan. Det hela gällde ersättning enligt EU-direktivet, och svaret som sådant var trevligt och tillmötesgående även om hon ställde frågor som gör att ärendet ändå inte är "avslutat". Min fråga till er mer rutinerade är därför:
    Hur lång tid brukar det ta att få svar på ett mejl skickat från deras cc? Hoppas att det inte är 7 veckor per svar…..

    Tack på förhand.
     
  2. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    När ärenden väl börjar behandlas har det iaf gått fortare för mig - ofta svar inom någon dag.
     
    Kansai, Christian R och MegaFlyer gillar detta.
  3. Christian R

    Christian R DYKWIA

    Jeg har samme erfaring. Ofte går der både uger og måneder inden man får første svar - opfølgning sker normalt indenfor timer eller få dage.
     
    Kansai gillar detta.
  4. Kansai

    Kansai Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Det låter ju toppen, då håller vi tummarna att SAS är mer konsekventa med svarstider än med smoothies och snacks ombord ;)
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×