Senaste nytt

Måndagstråden

AX22100

Medlem
@Palazzi
Jag har 4 longhaul till just New York med Norwegian. Försenad 50 % av gångerna hittills, och då är det längre förseningar... Lycka till ändå! Förhoppningsvis får vi en kort reserapport från dig? :D
 

Palazzi

Medlem
@Palazzi
Jag har 4 longhaul till just New York med Norwegian. Försenad 50 % av gångerna hittills, och då är det längre förseningar... Lycka till ändå! Förhoppningsvis får vi en kort reserapport från dig? :D

1/2 förseningar är OK om den försenade halvan är utresan. Där har jag fin marginal.. :p

Jag betalade nyss mer för en T/R till Lissabon med TAP, så jag får väl räkna med en leverans motsvarande den dumsnålt låga summa jag betalat till Norwegian :D
 

AX22100

Medlem
1/2 förseningar är OK om den försenade halvan är utresan. Där har jag fin marginal.. :p

Jag betalade nyss mer för en T/R till Lissabon med TAP, så jag får väl räkna med en leverans motsvarande den dumsnålt låga summa jag betalat till Norwegian :D

Då borde du ju klara det hur bra som helst. På hemresan så brukar det gå ytterligare ett flyg via Köpenhamn eller London som går någon timme senare, då är det bara att boka om. Men nej hujj, ska nog försöka att inte åka fulflyg på nästa longhaul. Det är bara onödigt stressigt...
 

Valley

Medlem
Passar på att väcka liv i denna tråd.
Snart på väg mot Norge. Denna gång blir det att prova Strömstad-Sandefjord färjan, så man får lite omväxling :)
 

Abbs

Medlem
IMG_2407.JPG

Bra start på en måndag!
 
Toppen