Senaste nytt

Måndagstråden

Palazzi

Medlem
Timmar kvar tills måndag. Skriver ett inlägg för att berätta om en osannolik händelse; har bokat Norwegian till New York o_O

Har gjort en liten chansning för att potentiellt hinna med möten i Europa o USA inom en mycket kort tisperiod... Norwegian hade rätt tidtabell för att klara det OM allt går i tid (alltså hinner jag inte :p)
Iom att jag har 0% chans med andra bolag dessa dagar så kändes chansningen befogad. Mitt psykiska välmående kanske kommer troligen att sättas på prov (möjligtvis repar jag mig aldrig ;)) eller så är allt bara bra! :)

Blir spännande! Bör kanske rapportera från luften :cool:
 

AABack2ARN

Medlem
Spännande :)

Reser du i morgon eller är det senare i höst? Just nu är det ju hysteriskt mycket semesterresenärer ute och flyger (men det visst du säkert redan) så oavsett om man flyger de lite fiiiiiinare bolagen eller Norwegian bör man vara beredd på mycket folk som kanske inte är lika resvana som många av skribenterna på detta forum. Höll på att få spelet i Dusseldorf för någon vecka sedan.
 

Palazzi

Medlem
Spännande :)

Reser du i morgon eller är det senare i höst? Just nu är det ju hysteriskt mycket semesterresenärer ute och flyger (men det visst du säkert redan) så oavsett om man flyger de lite fiiiiiinare bolagen eller Norwegian bör man vara beredd på mycket folk som kanske inte är lika resvana som många av skribenterna på detta forum. Höll på att få spelet i Dusseldorf för någon vecka sedan.

Gott om tid! 3:e oktober :)
 

011430121

Medlem
Timmar kvar tills måndag. Skriver ett inlägg för att berätta om en osannolik händelse; har bokat Norwegian till New York o_O

Har gjort en liten chansning för att potentiellt hinna med möten i Europa o USA inom en mycket kort tisperiod... Norwegian hade rätt tidtabell för att klara det OM allt går i tid (alltså hinner jag inte :p)
Iom att jag har 0% chans med andra bolag dessa dagar så kändes chansningen befogad. Mitt psykiska välmående kanske kommer troligen att sättas på prov (möjligtvis repar jag mig aldrig ;)) eller så är allt bara bra! :)

Blir spännande! Bör kanske rapportera från luften :cool:
Jaha, där sänktes det varumärket, och det rejält ner i botten.
 

Valley

Medlem
Timmar kvar tills måndag. Skriver ett inlägg för att berätta om en osannolik händelse; har bokat Norwegian till New York o_O

Har gjort en liten chansning för att potentiellt hinna med möten i Europa o USA inom en mycket kort tisperiod... Norwegian hade rätt tidtabell för att klara det OM allt går i tid (alltså hinner jag inte :p)
Iom att jag har 0% chans med andra bolag dessa dagar så kändes chansningen befogad. Mitt psykiska välmående kanske kommer troligen att sättas på prov (möjligtvis repar jag mig aldrig ;)) eller så är allt bara bra! :)

Blir spännande! Bör kanske rapportera från luften :cool:

Hur var det nu Norwegian, Long Haul och hålla tider :p
G M Y
 

Palazzi

Medlem
Jaha, där sänktes det varumärket, och det rejält ner i botten.

Står utan försvar :oops:
Norwegian ger mig en möjlighet att träffa en asiatisk affärspartner som är på kort visit i Stockholm. Kommer ju troligen ändå missa honom pga försening, men finns en liten chans att jag slipper ta en extra tripp till Taiwan.
Att potentiellt få spendera några extra dagar med familjen fick avgöra denna gång :)
Men visst; skäms gör man ju :p

Hur var det nu Norwegian, Long Haul och hålla tider :p
G M Y

:D

Får köpa mig en varmkorv för den där matkupongen man får ;)

Norwegian har ej wi-fi på 787, så rapporter från luften lär nog utebli.

Det var som tusan. Och där blev det än värre än innan.... Tur att man lyxade till det med mat ombord :cool::p
 
Toppen