Märkligt välkomstmail

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av pswe, 17 Januari 2015.

  1. pswe

    pswe Medlem

    Ort:
    ARN / CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Fick ett välkommen till Accor Le Club mail igår. Har varit medlem i många år och är platinum som aktieägare. Nån mer som fått detta?
    Jag hoppas det är ett misstag och inte indikerar en ändring gällande platinum kopplat till aktierna. Kontot ser helt ok ut fortfarande.
     
  2. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    Det är är för att nedgradera snyltande accounts som utnyttjar systemet... nä skoja bara. :)
    Har två konton, ett standard inaktivt och ett platinum, med olika adress och namn. Fick mailet på bägge så det är garanterat nått it knas.
    Inte bara SK IT som har problem i resebranchen... det verkar finnas gott om företag som briljerar emellanåt.
     
    pswe gillar detta.
  3. kristerj

    kristerj Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Fick också samma mail, men står kvar som Platinum och aktieägare när jag loggar in. Troligen något it-problem som ligger bakom.
     
  4. gdaily

    gdaily Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Berätta mer om aktierna... det är relevant för mina intressen.
     
  5. Treo

    Treo Medlem

    Den här tråden innehåller upplysningar om hur man kan bli medlem i Club des Actionnaires med Platinumkort.
     
  6. Kricka

    Kricka Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
  7. Kricka

    Kricka Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag är medlem sedan ett tag tillbaka men har inte bott på något av Accor-
    hotellen ännu. Har köpt aktier men man kanske måste bo någon natt innan
    kontot uppgraderas till Platinum ? Låter ju inte helt orimligt..
     
  8. NotRyan

    NotRyan Medlem

    Nejdå, det uppgraderas direkt när medlemsservice behandlat din förfrågan...
     
  9. Kricka

    Kricka Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    @NotRyan Då är de rätt långsamma..?! Skickade mail/dokumentation för
    mer än 10 dagar sedan. Får försöka ha lite tålamod och sedan, om inget
    händer, stöta på dem igen.
     
  10. NotRyan

    NotRyan Medlem

    Det varierar, men det ligger typiskt nånstans mellan 7-14 dagar
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×