Senaste nytt

Lyckade uppgraderingar som EBG

pep

Medlem
Velkommen hb !! Til lykke med alle dine opgraderinger. Hvordan i alverden bærer du dig ad med at blive opgraderet hvergang ?? Der er andre som f.eks Gnopps der (næsten) aldrig opnår denne luksus trods hundreder af forsøg...
 

hb

Ny medlem
Jeg aner ikke hvorfor jeg blir oppgradert saa ofte, men jeg reiser Norge -> USA 5-6 ganger i aaret (hadde nettopp min 17ende flight paa 3 aar) privat. Det er bare de siste flightene jeg har startet aa blitt oppgradert, men hvis flighten (eller eco) er full saa har jeg blitt oppgradert hver gang.
 

tomle

Medlem
Uppgraderad en gång sedan jag blev EBG i slutet av 2012 av ca 100 flighter med SAS sedan dess.
Det var i april 2013 på FRA-ARN efter en lång resa från Sao Paulo. Fick ett nytt boarding pass vid gaten när jag skulle gå på planet, tror att det var fullt i eko.
 

Dr. Miles

Expert
Det visade sig att flighten inte är full beläggning. SAS Go från rad 15 på Blue 1 Boeing 717.
Varför flyttar de inte SAS Plus skylten framåt så att SAS Go får mer platser?
 

AABack2ARN

Medlem
Det låter uppenbarligen lite märkligt. För att de vill vara snälla? För att de gjort ett misstag om var dividern skall gå? Vikt och balans?

Hursomhaver är det bara att tacka och ta emot :)
 
Toppen