Lyckad statusmatch från Club Carlson Gold Elite -> Nordic Choice Silver

Diskussion i 'Skandinaviska hotellkedjor' startad av max.timander, 11 Februari 2014.

1. max.timander

max.timander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske inte meganyhet för er direkt men ville bara informera om att jag lyckades med en statusmatch från Club Carlson Gold Elite till Nordic Choice Silver. Jag gjorde det genom att maila och fråga booking@choice.se. Mailade igår kväll och fick svar i morse.

2. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det verkar vara ett standarderbjudande. Inte det bästa men bättre än inget.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lägg helst inte ut namn och telefonnummer till personer sådär. Det kräver deras samtycke...

4. Jacob

Jacob Medlem

Korrekt.

Till max.timander: Kopiera gärna in texten från ditt mail om den lyckade matchningen (går enkelt med copy+paste) men undvik att ta med personliga detaljer som t.ex. namn och telefonnummer.

Jag har tagit bort skärmdumpen då den innehöll denna info som kan vara känslig att lägga ut utan personens samtycke.

5. max.timander

max.timander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ursäkta inte min mening, jag brukar normalt sett ta bort sådan information men då jag läst andra inlägg med kontaktuppgifter så trodde jag det var kultur. Här kommer texten med kontaktuppgifter borttagna

6. Lyckades med samma från SPG Platinum. Dessutom kräver de enbart 20 nätter för guld (normal 35 har jag för mig att han sa). Rabattkoden man får sparade mig 5-600 på 4 nätter i Drammen :)

7. magost

magost Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick matchning från Hilton Gold & EBG till Nordic Silver, med challenge 20 nätter till Gold (är väl ordinarie).
    Alltid något. Fick svar & uppgradering på 24 timmar.

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nordic Choice silver får man ju automatiskt om man skaffar deras kreditkort, så den matchningen ger jag inte mycket för.

9. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man slipper kreditupplysningen, vilket jag tycker kan vara värt något.

10. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick samma deal genom CCG.

Och så har jag försökt få dem att acceptera att om jag bokar in konferens på deras hotell med en massa gästnätter så borde det vara grundlag för en uppdatering. Men icke då, så jag lär harva som silver i några år till

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!