Senaste nytt

Lufthansa service nivå suger

Jag är inte den som låter sådana här saker bero. Älskar att kämpa mot bjässarna, mest för att det finns så många som inte orkar eller kan/har mod att klaga själva. Ingen skall få utnyttja mig eller någon annan... Jag är arg.... Hoppas ni väljer andra bolag än Lufthansa!

Du vet att jag älskar ju SAS så risken att jag skulle välja Lufthansa är ganska liten. :)
 

Traveller

Medlem
Jan, tyvärr flyger jag samma sträcka ofta - ARN - MUC och det är ju bara via CPH det går att flyga SAS då.. Tycker inte om att säga det, som SAS trogen, men Norwegian flyger sträckan enligt Swedavias sida.
 

Traveller

Medlem
Du vet att jag älskar ju SAS så risken att jag skulle välja Lufthansa är ganska liten. :)

Tommy, vackert skrivet :).. Sådan djup och ärlig kärlek rostar inte.. Jag är ju lika förälskad och försöker vara så trogen men ibland går det ju inte....

Kommer fortsätta rapportera om det här tills dess jag vunnit. Om det så än betyder brev till CEO osv...
 
Ett alternativ skulle vara att flyga med SK/LH till LNZ via FRA och sen tar IC eller hyrbil till destinationen. Alternativ med SK/VO (Tyrolean) via DUS.

2012-06-13 19-58-52.png
 
Toppen