Senaste nytt

Lufthansa Senator vs Eurobonus Diamond

Jakob K

Medlem
Åter till ämnet. Om någon kan påvisa värdefulla förmåner som går att utnyttja med EBD framför SEN så är jag idel öra. Dock, med LHs och senare även LXs eventuella introduktion av premium ekonomi ser jag inte en enda anledning att gå tillbaka till Eurobonus som huvudprogram iom att de två förstnämnda har överlägset linjenät, bortsett från inom Skandinavien.

Jag har sett nån blänkare om Gröna Lund? :)
 

NotRyan

Medlem
Åter till ämnet. Om någon kan påvisa värdefulla förmåner som går att utnyttja med EBD framför SEN så är jag idel öra. Dock, med LHs och senare även LXs eventuella introduktion av premium ekonomi ser jag inte en enda anledning att gå tillbaka till Eurobonus som huvudprogram iom att de två förstnämnda har överlägset linjenät, bortsett från inom Skandinavien.

Är M&M så bra om man åker mycket cheapo monkey inom Europa?

Sen har du Quintessentially att välja som EBD.

Best availability bonusresor (visserligen på det något begränsade linjenätet men...)

Mvh
/NotRyan
 

agehall

Medlem
Det är sant. Hade de inte gett mig FBG direkt så hade jag stannat hos *A 100%. Men det tog ju ungefär ett kvartal innan jag var uppe i FBG för egen maskin och sedan dess har jag ju varit FBP...
 

pitch

Medlem
Är M&M så bra om man åker mycket cheapo monkey inom Europa?
M&M suger verkligen om man bara åker ekonomi inom Europa, jodå.
Fast det är lite off topic på sätt och vis, det måste väl ändå vara väldigt få som blir SEN på att bara harva i ekonomi? Fy jävulen vilket mörker, att samla på sig så många segment...

Själv föredrar jag att använda båda. M&M för att kreditera långtripper i business till och EB för alla korta resor över helgen inom Europa. (Sen får jag erkänna att jag bara är EBG, inte EBD, så egentligen kan jag ju inte jämföra dom enligt förutsättningarna för tråden...)
 
Toppen