Senaste nytt

Lufthansa Senator Lounge New York Newark

flum

Medlem
Om jag inte förstår din poäng så är det kanske så att du för fram den på ett oklart sätt så jag inte förstår den.
Men du har rätt att vi har nog helt olika ideer om det hela, och att diskutera det inte ger ngt.

Men jag tycket att ett ingånget avtal ska hållas, oavsätt om motparten låter en tredjepart tillhanda håller tjänsten.
Du har kanske en annan syn på den delen
Jag måste bara säga att jag fullständigt förstår vad @agehall menar, tyckte det var ganska klart.
 

Canadien

Medlem
Om jag inte förstår din poäng så är det kanske så att du för fram den på ett oklart sätt så jag inte förstår den.
Men du har rätt att vi har nog helt olika ideer om det hela, och att diskutera det inte ger ngt.

Men jag tycket att ett ingånget avtal ska hållas, oavsätt om motparten låter en tredjepart tillhanda håller tjänsten.
Du har kanske en annan syn på den delen
Det finns väl mängder av anledningar man kan spekulera emellan. En nödutgångsdörr var trasig, problem med toaletter, för lite personal, man inväntade ett VIP-sällskap som m h a LH CEO reserverat plats, e t c, e t c.
 

Steffe

Ny medlem
Bytte precis från en överfull SAS lounge till LH´s senator lounge. Det är helt otroligt hur otrevliga vi svenskar kan vara bara för att man bokat en bättre biljett och fått lounge access är folk runt omkring helt plötsligt inte vatten värda :) skillnaden i stämning mellan dom två loungerna var enorm plus riktigt sköna fåtöljer och ett större utbud av mat och dryck gör ju Lufthansa loungen hästlängder bättre enligt mig.

btw är det här mitt första inlägg, tack för ett bra forum fullt med användbar information.

/stefan
 
Toppen