Senaste nytt

Lufthansa Senator Lounge, London Heathrow, Terminal 2

AABack2ARN

Medlem
Det låter verkligen inte trevligt! Och kan inte tillhöra vanligheterna. Har dock sett dem i Amsterdam-loungen (som verkligen bara spädde på hur otrevlig den är) samt på Arlanda Terminal 2. Men de verkar borta.

Hoppas verkligen kundernas klagomål får management att reagera.
 

Homer

Medlem
Sorry väldigt få blomkrukor. Knappt några alls. Fel spår.

Få kanske men stora, du har t.ex en till höger på bilden nedan som är nedfälld i bordet
googla krukväxt + övervattna+flugor.
Jag besökte loungen häromdagen och p.g.a. platsbrist tvingades jag sitta bredvid den där äckliga jätteplantan
som hör hemma i ett växthus inte där man hanterar livsmedel.

Lufthansa-Senator-Lounge-London-Heahrow-LHR-Terminal-2-14-1000x611.jpg
 
Last edited:

JLM

Ny medlem
Få kanske men stora, du har t.ex en till höger på bilden nedan som är nedfälld i bordet

Lufthansa-Senator-Lounge-London-Heahrow-LHR-Terminal-2-14-1000x611.jpg

I hela Senator loungen finns 1 (en) växt och det är den på bilden.

Idag vid 2030 var vi 4 (fyra) i senatorloungen. Vid ölen till vänster på din bild fanns minst ca 50 bananflugor. Arbetsledningen skämdes. Vänligen förstå att det handlar inte om växter. Även receptionen till Business loungen bekräftade omfattande klagomål.
 
Last edited by a moderator:

flapps

Medlem
Om jag skall ge min syn på saken så var vi och lirade på ett ställe för ett par år sedan. Där var sjukt mycket bananflugor då ägaren berättade att ena ölpumpen hade läckt och där hade samlats gammal öl. Flugorna var visst hyperglada i gammal jäst så dom höll på att rensa upp hela baren. Kanske det som är problemet?
 

Canadien

Medlem
En hel del bananflugor fortfarande... Annars en lugn och trevlig lounge såhär på kvällskvisten

Edit: knäppte precis en mot läderfåtöljen. Om vi alla hjälps åt så ska detta vara avklarat snart.
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: bnr

drW

Medlem
Var där i slutet av januari utbudet var helt ok men miljön tycker jag var tråkig, steril och rätt obekväma möbler, det jag uppskatade var att det var reltivt tyst.. Har man tid och Priority Pass ta en uppfriskande promenad till terminal 2B och titta in i Uniteds lounge, mycket trevligare i mitt tycke, bra utbud av mat där också och dessutom gratis champagne! Tar inte alls så lång tid som det varnas om på skyltarna.
 

SNIFF

Medlem
Ett vanligt problem med öltappar är att man inte plastar in dem när man stänger baren för kvällen. Då kommer man tillbaka dagen efter och får glatt hälsa på familjen Bananfluga.

Källa: Har haft 20 öl på tapp och glömsk personal.
 
Toppen