jumbooze
Medlem
Det går att lägga in olika program till olika flyg direkt på flygplatsen, så slipper du allt med retroreg.
Du menar FQTV vs FQTS?
http://www.businessclass.se/flygbiljetter/2381-laegga-till-fqtv-till-bokning.html
Det går att lägga in olika program till olika flyg direkt på flygplatsen, så slipper du allt med retroreg.
Ja, allt det där är ok.
Men är det värt att sprida ut miles på andra kort? Eller borde man vara trogen ett kort?
Helt ok AHO att slå ihop det =)
...tillbaka till min grundfråga, är det nån som har ett svar på ungefär hur mycket skillnad det är i poäng på M&M kontra Eurobonus på denna resa?
AC9952 GOT - CPH
AC 883 CPH - YYZ
LH 403 EWR - FRA
LH 816 FRA - GOT
Allt är bokat i K-klass (ev var nån av vägarna i L-klass, vet inte om det spelar nån roll).
(ingen status på nåt av korten)
Med AC spelar det tyvärr roll om det är L eller K,Helt ok AHO att slå ihop det =)
...tillbaka till min grundfråga, är det nån som har ett svar på ungefär hur mycket skillnad det är i poäng på M&M kontra Eurobonus på denna resa?
AC9952 GOT - CPH
AC 883 CPH - YYZ
LH 403 EWR - FRA
LH 816 FRA - GOT
Allt är bokat i K-klass (ev var nån av vägarna i L-klass, vet inte om det spelar nån roll).
(ingen status på nåt av korten)
Bumpade just i en riktig luftgrop som åtminstone inte jag kände till sedan tidigare.
Har travelpass på min pendlarsträcka som ger mig 1250 EB-miles per sträcka. Tänkte att eftersom C-klass domestic ger 1500 MM-miles så kan jag lägga över lite miles på ett LH konto och kanske nå FT-status och på sikt SEN.
Men om jag ändrar frequent flyer programme till LH*B så ändras bokningsklassen från C till M. Är inte det lite surt?