Lufthansa kundvård har skärpt sig riktigt mycket!

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Rustscheff, 3 Februari 2014.

  1. Rustscheff

    Rustscheff Medlem

    Ort:
    Marieholmsbruk
    Land:
    Sverige Sverige
    Hej, som gammal Lufthansa-flygare har jag under åren vant mig vid enhancements från Miles & Less på regelbunden basis. Höjdpunkten var när jag fyllde 50 och fick 1 timma fri Wifi som present samt ökade pointskostnader för F awards..

    Döm om min förvåning över vad som hänt de senaste 6 månaderna:
    MYCKET BÄTTRE mat och champagne i både C och F. God tillgång på bonusresor i F. Snabb och bra respons på klagomål, presenter till jul OCH miles som plåster på såren och nu till mig OCH hustru ett "tackbevis" på att vi uppskattar Lufthansa F med var sin liten brevklämma med Lufthansa F på, och till mig på födelsedagen-en lädernyckelring präglat med Senator.

    Jag är en SEN minus, dvs jag kvalificerar mig med 102000 poäng när jag behöver och reser för 60 000 i mellanåret. Jag tycker det är fantastiskt trevligt att en så stor koncern som Lufthansa bryr sig så mkt.
     
    2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×