Senaste nytt

Lufthansa kampanj 11/11/11: Stockholm-Singapore i Business Class, 10977kr!

Dr. Miles

Expert
Last edited:

Alx

Medlem
Erik Bernskiöld: Stort tack för tipset om Austrian! Har bokat GVA-NRT i oktober för ca 950€/pers. :)

Från GVA är det både billigare och längre giltighetsperiod med Austrian! Synd att LH inte körde detsamma.
 

Alf

Medlem
Jag missade på mållinjen. Jag kollade till SIN i mitten av febr i går kväll och det fanns massor av dagar att välja på till detta pris. Jag var dock tvungen att kolla upp vissa knytningar till de dagar jag tänkte boka. När detta var gjort under eftermiddagen var alla platser slut under hela februari. Himla synd när det t o m fanns platser på A380 åt båda hållen.

Jag lyckades i alla fall klippa två platser i business met TK från OSL till BKK så jag får vara nöjd.
 

GOTATH

Medlem
Då har man utnyttjat detta fantastiska erbjudande! Det blir två långresor under jul-ledigheten. Ska först en sväng till BKK med LX i C och sen denna resa; Bokat GOT-FRA-IAD med LH i C efter nyår. Fick betala 11056 t/r. Om jag räknat rätt blir jag även EBS på köpet, vad man nu ska med det till då man blir Star Guld efter Bangkokresan:p.
 
Erik Bernskiöld: Stort tack för tipset om Austrian! Har bokat GVA-NRT i oktober för ca 950€/pers. :)

Från GVA är det både billigare och längre giltighetsperiod med Austrian! Synd att LH inte körde detsamma.

Det var bannemig ett bra pris, själv hittar jag inget billigare än 1140€/pers....fortsätter sökningen!
 

TreD

Medlem
Det verkar bli många som tar en tur till SIN det närmsta halvåret...
Som jag förstår finns det en del Singapore-kännare i denna krets:
Jag vore tacksam för några hotelltips i den staden. Vi tycker om stora rum, frukost utöver standard, trevliga barer och nära till bra kommunikationer. Ideer?
 
Toppen