Senaste nytt

Lufthansa köper Boeing 777-9X & Airbus A350-900

ACervin

Medlem
Har visserligen inte provat den senaste 747an. Men jag tycker trippelsjuan är tystare och på ovanvåningen i 747 är det ju rent av trångt.
 

ACervin

Medlem
Inte med 8 pax är det trångt
smile.png
Det var med Cathay Pacific senast, HKG-LHR, kändes nog som fler än 8 pax
 

A380*G

Medlem
Har visserligen inte provat den senaste 747an. Men jag tycker trippelsjuan är tystare och på ovanvåningen i 747 är det ju rent av trångt.

Om du tycker det är trångt på upper deck på LHs B747-400 så undrar jag hur stor du är??
(antar att du syftar på -400 eftersom du inte provat den senaste 747an...)


Det var med Cathay Pacific senast, HKG-LHR, kändes nog som fler än 8 pax

Denna tråd handlar om LH!
 

Senator

Moderator
Det var med Cathay Pacific senast, HKG-LHR, kändes nog som fler än 8 pax

Här pratar vi specifikt om våra vänner i Frankfurt som har 8 passagerare på överdäck på B747-400an i Förstaklass, men diskussionen blev lite OT med en allmän diskussion om B747-400an. Men vi talade just nu om LH F och den unika känslan av deras F däruppe med kombo stol/säng och 8 personer max. A380*G har rätt att det måste testas innan det är slut, men jag vågar inte innan alla kärror i produktion har detta med 3 nitlotter så långt :(
 
Toppen