henke12
Medlem
Men tror du verkligen Lufthansa kommer ta bort långdistanslinjerna till Afrika från Bryssel?
Jag tror de blir kvar. SN är grymt stora på Afrika från EU
Men tror du verkligen Lufthansa kommer ta bort långdistanslinjerna till Afrika från Bryssel?
Synnerligen läsvärd analys kring detta.Jag tror de blir kvar. SN är grymt stora på Afrika från EU
De där de är nästan ensamma har nog god chans att bli kvar. De som går till andra ställen (utanför a Afrika eller de destinationer där det redan finns tex lufthansa också) kan nog ryka.Om du räknar politiker till folk så har du säkert rätt. Att det är vi skattebetalare som står för kalaset är kanske en annan sak
Men tror du verkligen Lufthansa kommer ta bort långdistanslinjerna till Afrika från Bryssel?
Vi får väl se om Mumbai ens kommer igång (ska ju starta i mars nästa år).De där de är nästan ensamma har nog god chans att bli kvar. De som går till andra ställen (utanför a Afrika eller de destinationer där det redan finns tex lufthansa också) kan nog ryka.
Är du nostalgisk?Så är det klart att Sabena blir till Eurowings.
Lufthansa and Brussels Airlines: Shaping the future together
Vad jag förstår så fortsätter longhaul som tidigare och bara shorthaul inkorporeras i Eurowings, enligt vad Jacob skrev i Frequent Flyer Lounge....Trist såfall, SN var väldigt bra att ha som alternativ till NYC och har man affärer i Afrika kan jag tänka mig att det svider ordentligt.
I press releases på deras egen sida, länkad från den här tråden, står ju jättetydligt att longhaul också går in i eurowings.Vad jag förstår så fortsätter longhaul som tidigare och bara shorthaul inkorporeras i Eurowings, enligt vad Jacob skrev i Frequent Flyer Lounge....