Lufthansa flyger till Panama för första gången och utökar samarbetet med Copa Airlines

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av BusinessClass, 6 Februari 2015.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

Lufthansa Airbus A340-300 Star Alliance Livery

I november lanserar Lufthansa en ny direktlinje mellan Frankfurt och Panama City. Det är första gången någonsin flygbolaget trafikerar en linje till Panama. Den första flygningen går 16 november 2015 och linjen kommer trafikeras med fem avgångar per vecka. Samtidigt utökar Lufthansa samarbetet med Copa Airlines som har en bas i Panama på Tocumen Airport med…

View the full post

chazzie, ulagun, Fedup och 1 annan gillar detta.
  2. Åååååååååh ja!!!!!!

3. Bara Lufthansa börjar med Codeshare på SAS linjer från LPI så blir jag glad :)

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej för i h-vete! Vi vill att Lufthansa ska sluta med dessa dumheter och låta oss boka rena SK-flighter via deras hemsida istället.

5. Jag kommer ju ingenstans ut i världen med Star Allianace just nu

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det gör du visst, du behöver bara se över hur du bokar. Hsh, codeshare är INTE lösningen på något problem inom *A. Det är däremot roten till många problem.

Jonas C och AABack2ARN gillar detta.
  7. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevliga nyheter! Kommer Panamá att räknas till Nordamerika för bonusresor? Jag har länge filat på att åka till Panamá och snart är det dags att spendera lite poäng =}

8. NotRyan

NotRyan Medlem

Panama tillhör Nord & Centralamerika om det är Eurobonus du menar...

9. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yes det är EuroBonus, skulle ha varit lite tydligare! Good news nontheless!

10. Hur ska jag boka då? :)
    Flugit från LPi nån gång? :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!