Senaste nytt

Lufthansa First: En weekend i Toronto

PG

Medlem
Trevlig rapport och kan inte annat än hålla med, Glenmorangie Signet är en förbaskad bra malt :)
 

Senator

Moderator
Ett annat tips är några tusenlappar till ett sparkonto varje månad och vips! så åker man OSL-BOS för 25 000kr, med Lufthansa en väg och Swiss andra vägen och med lite planering kan man lägga nästan 55 000 miles till M&M som sedan används till en M&M deal i affärsklass till USA för 55 000 miles. Ibland kan jag tycka att värde av att köpa en stärkt rabatterat Förstaklass och lägga tjänade miles till rätt program har ett lika högt värde. Beroende av hur 140 000 EB poäng anskaffas kan vi väl enats om att detta hellre inte är gratis :)
 

ACervin

Medlem
Verkligen trevlig rapport. Konstigt att immigration krånglade när du sa att du skulle besöka deras hockeymusem. De är ju ishockey tokiga i Kanada!
 

palmen

Moderator
Mycket snyggt Palmen... Jag är fortfarande osäker på om du har varit i Vancouver (YVR) eller Toronto (YYZ) :)

Skall man åka B747-400 är mitt tips innan sommaren 2015. Då är denna produkt borta.

Man ska inte skriva när man är sjuk och trött, självklart ska det vara YYZ och inget annat. Vore trevligt med edit-funktionen nu :).
Har anmält mig själv nu pga min klantighet.
 

palmen

Moderator
Schysst reserapport! Det får mig att fundera på om jag inte skall ta mig i kragen och skriva min egna (för vi åkte väl ungefär samtidigt i somras). En sak bara, kostar det bara 140k?
Hmm, ytterligare ett fel jag ser nu i efterhand, 150k ska det vara för award i F till USA och inget annat. Får ju nästan skämmas över slarvfelen snart.
 
Toppen