Senaste nytt

Lufthansa First Class till Hong Kong och ANA First Class hem

Canadien

Medlem
I wonder, did anyone really check if they were available besides expressing opinions on the matter?
I checked and for Lifemiles only one seat was available. It is possible that another seat could have opened up if I completed the booking, but in one booking I could not see more than one seat.
 

MegaFlyer

Medlem
Fina bilder, trevligt reportage! Ser riktigt bra ut! Kul m natto - tillsammans med islänsk haj brukar nämnas som det mest oätliga på planeten.

Champagne i öppen kupa kommer säkert att komma mer och mer på restaurang. Jag älskart’! Flûte och coupe tycker jag är ganska tråkigt. Även om coupe är poppis i öst och kanske påväg mot oss. Kör för närvarande Riedels Old World Pinot Noir som passar mycket bra t Champagne, annars är glasen Smoked Chardonnay eller Old World Syrah också magiska för olika typer av bubbel. Men alla dagar i veckan föredrar jag ett öppet glas framför en flûte, speciellt när det handlar om att dricka finare saker då man vill få ut nyanser och ner näsan. Ut och testa!
 

mattley

Medlem
Du skriver 95k points. Enligt chart är det 210k PTS till sydostasien,är det något jag missar? Har aldrig bokat med 2-4-1 är det halva priset på PTS också?

Annars mycket trevligt reportage.
 
Du skriver 95k points. Enligt chart är det 210k PTS till sydostasien,är det något jag missar? Har aldrig bokat med 2-4-1 är det halva priset på PTS också?

Annars mycket trevligt reportage.
Jag kanske missar något men vad är PTS? Gissar att du inte syftar på Post- och telestyrelsen?!
 
Toppen