Lufthansa First Class Sale

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Martin Björnström, 19 April 2012.

1. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Möjligt att någon som reser i jobbet från USA kan komma undan med en sådan här fare istället för en fullprisbiljett i Business (givet att resan fungerar med dålig flexibilitet)? Annars är nog priset fortfarande lite högt för semesterfirare...?

2. Johan Pfeifer

Johan Pfeifer Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Jag satte nästan kaffet i halsen. Sen såg jag att det var $ och inte SEK =)

3. Homer

Homer Medlem

4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alternativt att ställa sig utanför FCT/FCL med en skylt och ragga HON ;)

Någon som förresten vet vilka regler som gäller vid gästning till FCT/FCL?

5. Jag tror att man får en gäst, som måste åka med Lufthansa/OS/LX samma dag. Dock osäker på om man måste vara på samma flight.

6. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om man besöker FCL behöver man inte vara på samma flight om man däremot ska gästa in någon till FCT måste denna person vara på samma flight.

7. Det är väl rätt logiskt om man skall fraktas med bil till flygplanet. Tack, jag visste det var en viktig detalj någonstans i detta :cool:

8. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag såg att det finns New York till London för $4203. Men detta är direkt med United.
    Finns det något sätt att routa denna över Frankfurt för ett liknande pris?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!