Lufthansa First Class München-Toronto går att boka sommaren 2014 just nu

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Jenkizzz, 8 November 2013.

1. Jenkizzz

Jenkizzz Medlem

2 personer gillar detta.
  2. Jag personligen inte litar på Lufthansa First class platstillgång som visas på United.com.
    Det har hänt så många gånger att de har visat falska platstillgąng.

Om du lyckas att boka dessa platser, gratulerar. :)

3. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nice find.

4. Jenkizzz

Jenkizzz Medlem

Jag kommer själv tyvärr inte boka några biljetter. :( Från blogg-kommentarerna verkar som att det är många som bokat dem via hemsidan och som även bokat via Uniteds agenter. Många med kreativa rutter för att kunna åka via Frankfurts first class terminal. Hoppas att det kan hjälpa någon här som är sugen på att åka! :)

5. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I ovanstående blogginlägg går det att läsa: I’ve called United and Aeroplan to verify the space is actually available and that it’s not phantom space, and it is indeed available.

6. Gus

Gus Medlem

Det är mycket snack om att United visar fel platstillgång på Lufthansa F. Jag måste ha haft extrem tur då jag kunde boka Lufthansa F för två personer exakt rätt datum och resmål jag ville till. :):)

1 person likes this.
  7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snack och snack. Det är ett faktum. Men det är inte alltid så att alla platser visas fel. Det är dock förvånansvärt ofta vi råkar ut för det här i EU när vi vill boka Lufthansa & Co.

1 person likes this.
  8. Swisser

Swisser Medlem

Det har skrivits mycket om denna möjlighet med Lufthansa i F YYZ-MUC resp MUC-YYZ i de amerikanska bloggarna. Det verkar som väldigt många amerikaner har passat på att bränna deras MileagePlus miles innan prisökningen träder i kraft i februari. Det har tydligen funnits 4 F resp 8 C awardplatser på varje flight under sommaren och tidiga hösten nästa år på denna nya linje som startar 5 juni 2014. Många har lyckats boka flera F-platser i samma flight - inte illa. Oktoberfesten lockar dessutom många amerikaner till MUC.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!