Lufthansa första klass Los Angeles-München - Första första med trötta tyskar

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av karho, 27 November 2013.

1. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hårvaran hur bra som helst, nästan svårt att se hur en kabin kan bli bekvämare än detta. God mat, god dryck, goda bubblor. Väldigt bra lounge i både LAX och MUC. Mjukvara lämnade mig en del övrigt att önska, kan kanske delvis bero på för höga förväntningar. Skrev ett långt mail till Lufthansa om mina…

Se hela inlägget

2. Jag är sugen på att testa nya Lufthansa First! Kul att läsa.

3. swede77

swede77 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snyggt! Kul att höra att F upplevelserna är lite olika beroende på avreseort.

4. Åkte FRA-IAD t/r i våras, samma korrekta upplevelse men inte lika "personlig" som SQ. Fick dock som personlig kontakt menyn med mitt namn på, skriven med guld tusch.. Pursern kom och knäböjde hos alla pax i F och frågade hur allt gått osv innan landning. Men FRA FCT upplevelsen var den bästa upplevelsen för mej!
    Tackar för ett fint reportage.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!