Lufthansa ekonomiklass inom Europa - Barcelona-München

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 15 December 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

Lufthansa Economy Class Airbus A321 Barcelona-München

En effektiv men omärkvärdig ekonomiklassflygning inom Europa. Det är dock tacksamt att få något att äta samt en öl eller glas vin utan kostnad även i ekonomiklass, det blir allt ovanligare på kortflygningar.

Se hela inlägget

2. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig läsning. Flög själv MUN-BCN förra veckan med Lufthansa. Samma typ utav smörgås fick vi också. Måste säga att jag gillar Lufthansa. Inga problem att t ex. få mousserande som i mitt fall t o m serverades i riktiga glas. Extra smörgås fick jag också utan problem. Fick dock argumentera med en incheckningsdam modell äldre om att jag ville kreditera min flygning till mitt EuroBonus kort och använda mig utav A3´s förmåner såsom priotaggat bagage etc. Hon satte motvilligt på en priotagg på mina tre väskor. Dessa taggar var borta när jag hämtade ut väskorna på Arlanda. Antar att det var slumpen, men mycket ska väl till att dessa stickers ska lossna från bagagetaggen Förutom hennes uppförande levererade Lufthansa en klockren produkt.

3. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevligt att Lufthansa ännu inte gott med i LCC gänget utan bjuder på nått att äta och dricka även i eco.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!