Senaste nytt

Lufthansa Boeing 747-8: lite bilder från Everett, WA

twiggs

Medlem
Och då är det väl så att vi inte heller har tillgång till dem när man ringer SAS och vill boka? :(

Jag tycker att det är super att man premierar i första hand sina egna kunder till så attraktiva platser. Men ibland så går det ju givetvis att hitta en F-award som ligger ute för "allmän" förfrågan och då är det väl bara att boka via SAS. ANA har en tjänst som gör att man kan boka i 7-dagarsintervall, jättesmidigt.

Fast du kan inte boka resan tidigare än 14 dager innan avresa mes SAS, då dessa platser släpps först då.
 

Dr. Miles

Expert
Fast du kan inte boka resan tidigare än 14 dager innan avresa med SAS, då dessa platser släpps först då.
Det går att boka bonusresa hos partner nära inpå med SAS EuroBonus poäng utan problem.
Jag bokade min bonusresa inom Asien två dagar före avresa. Då var jag EBB dessutom.
 

twiggs

Medlem
Det går att boka bonusresa hos partner nära inpå med SAS EuroBonus poäng utan problem.
Jag bokade min bonusresa inom Asien två dagar före avresa. Då var jag EBB dessutom.

Ja, det går att boka nära inpå, men inte LH F-klass tidigare än 14 dagar innan avresa.
 

Dr. Miles

Expert
Eller nu blev jag osäker själv. Säger man tidigare eller senare än 14 dagar om man menar att något släpps just 14 dagar innan??

Jag är utlänning, please don't ask me.:)
Jag skulle dock skriva inom 14 dagar från avresedatum. Då kan man inte missförstå, hoppas jag...
 
Toppen