Senaste nytt

Lufthansa: Ändra seat reservation?

Hej,

Har gjort en bokning via telefon hos Lufthansa och jag kan med hjälp av min bokningskod gå och och se bokningen på Lufthansas hemsida. Jag bokade PE och fick platser via telefon och hon påpekade att jag skulle kunna ändra mina platser efteråt på hemsidan.

Men jag fattar inte hur. Ser bara de platserna jag har i nuläget, men ingen knapp där jag kan ändra dessa. Någon här som vart med om samma sak?
 

Canadien

Medlem
Vill minnas att det blev så på en Lufthansabokning jag hade efter att jag gjort ändringar i den per telefon. Innan telefonkontakten (jag hade bokat den oline på Lufthansas sida) så gick det fint att ändra platser.

Du kan kolla om det går att ändra via appen eller mobilsidan, eller tvärt om, kolla med dator ifall du bara försökt med mobil enhet.
 
Vill minnas att det blev så på en Lufthansabokning jag hade efter att jag gjort ändringar i den per telefon. Innan telefonkontakten (jag hade bokat den oline på Lufthansas sida) så gick det fint att ändra platser.

Du kan kolla om det går att ändra via appen eller mobilsidan, eller tvärt om, kolla med dator ifall du bara försökt med mobil enhet.

Tack för tipset. I mobilappen kommer jag längre. Där kan jag åtminstone få upp så att jag kan välja ett nytt säte och se vilka som är upptagna men när jag trycker på Finish så får jag upp ett felmeddelande.

"Due to technical difficulties the page cannot be displayed. Please use your browser's "Back" button to return to the previous page.
 
Toppen